newsPIT

Jeżeli chcesz być zawsze na bieżąco w podatkach.
Zamów bezpłatny biuletyn podatkowy.

Aktualności podatkowe


01.08 Od 2015 r. kasa fiskalna bez zwolnień do 20.000 zł obrotu

Mechanicy, lekarze, stomatolodzy, prawnicy, kosmetyczki – wszystkie te zawody nie będą miały możliwości korzystania od przyszłego roku ze zwolnienia z kasy fiskalnej. Zmienią się również zasady dotyczące pozostałych podatników.

 

Zwolnienia z kas fiskalnych - aktualne zasady

 

Obecnie konieczność instalacji kasy fiskalnej dotyka co do zasady podatników, których obrót przekroczy 20.000 zł. Limit ten jeszcze niedawno był dwa razy większy. Ministerstwo Finansów ogranicza go jeszcze bardziej tworząc listę zawodów, których przedstawiciele kasę powinni zainstalować przed pierwszą sprzedażą na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej lub na rzecz rolników ryczałtowych.

Ministerstwo Finansów jest w trakcie prac nad projektem rozporządzenia w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących. Projektowane zmiany spowodować mają instalację kasy fiskalnej w każdym warsztacie samochodowym, kancelarii prawnej, gabinecie lekarskim, czy też stomatologicznym.

 

Obowiązek stosowania kasy fiskalnej

Źródło: iStock / Thinkstock

 

Zwolnienie z kasy fiskalnej rodzi potencjalną możliwość nadużyć podatkowych. Podatnik, który korzysta z niego może wpisywać obrót do odręcznie prowadzonej ewidencji (ewidencja sprzedaży VAT, po czym po zakończeniu dnia „wyrywać” kartę z ewidencji i wpisywać jedynie część obrotu i tak korzystać ze zwolnienia w nieskończoność. Powoduje to bardzo nikłą szansę na efektywność prowadzonej kontroli podatkowej.

Planowane zmiany mają zatem uszczelnić system kontroli oraz pozwolić na większą efektywność działań organów sprawdzających. W konsekwencji spowodować ma to wzrost wpływów budżetowych.
 

Uwaga: Czynności, które dodano do katalogu zobowiązujących stosować kasę fiskalną:

  • Usługi naprawy pojazdów samochodowych, motocykli, motorowerów (w tym opon, zakładania, bieżnikowania, regenerowania),
  • Usługi w zakresie wymiany opon i kół,
  • Usługi w zakresie badań i przeglądów technicznych pojazdów,
  • Usługi w zakresie opieki medycznej świadczonej przez lekarzy i lekarzy dentystów, usługi prawne (w tym w zakresie doradztwa podatkowego), z wyjątkiem usług notariuszy w zakresie objętym wpisem do repertorium Ai P,
  • Usługi fryzjerskie, kosmetyczne, kosmetologiczne,
  • Usługi gastronomiczne, z wyjątkiem świadczonych na pokładach samolotów oraz w stołówkach uczniowsko - studenckich
  • Dostawy perfum i wód toaletowych, z wyjątkiem towarów dostarczanych na pokładach samolotów.

 

Niewielka liczba klientów a zwolnienie z kasy

Z katalogu zwolnień z obowiązku instalacji kasy fiskalnej usunięte zostanie również zwolnienie, w myśl którego kasy nie muszą stosować podatnicy, którzy świadczą usługi na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, o ile łącznie są spełnione następujące warunki:

  • każde świadczenie usługi dokonane przez podatnika jest dokumentowane fakturą, w której są zawarte dane identyfikujące odbiorcę;
  • liczba świadczonych usług, o których mowa w pkt 1, w poprzednim roku podatkowym nie przekroczyła 50, przy czym liczba odbiorców tych usług w tym okresie była mniejsza niż 20.

 

Zwolnienia - czynności zwolnione 2013-2014

 

Inne zmiany w zwolnieniach

Zwolnienia nie zastosuje się również do sprzedaży biletów i rezerwacji miejsc przy przewozach rozkładowych pasażerskich, gdzie dotychczas korzystano ze zwolnienia pod warunkiem, że zapłaty za wykonaną czynność dokonano w całości za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła.

Na limit zwolnienia 20.000 zł nie będzie wpływała natomiast, dostawa nieruchomości oraz dostawa środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

 

Piotr Szulczewski,
VAT.pl

Komentarze

Autor: Andzia (13-04-2017 12:17:31)
Temat: Czy bede musial miec kase fiskalna?
Prowadze dzialalnosc gospodarcza jednoosobowa i jestem na ryczalcie jednoczesnie pracuje na pol etatu z wynagrodzeniem2000 zl, moje pytanie czy prowadzac nadal firme musze miec kase fiskalna?
Autor: ewik (20-07-2016 22:27:39)
Temat: kasa
Prowadzę działalność gospodarczą, jestem na karcie podatkowej- przez dwa miesiące letnie wynajmuję pokoje dla wczasowiczów. Czy muszę mieć kasę fiskalną, jeśli tak to od kiedy
Autor: Angela (22-06-2016 08:42:13)
Temat: Kasa fiskalna
Witam będę musiała założyć kasę fiskalna a jestem na księdze przychodów i rozchodów proszę powiedzieć jaki będę musiała odprowadzić podatek jeżeli w miesiącu na kase fiskalna będzie...pokaż całą treść
Witam będę musiała założyć kasę fiskalna a jestem na księdze przychodów i rozchodów proszę powiedzieć jaki będę musiała odprowadzić podatek jeżeli w miesiącu na kase fiskalna będzie nabite np 7 tysięcy? zwiń
Autor: kkk (15-05-2016 19:46:27)
Temat: Kasa fiskalna
Prowadzę działaność gospodarczą, w pit wykazałem 26 tyś przychodu za ubiegły rok, z czego połowa są to faktury za usługi z firmami, czy obowiązuje mnie kasa fiskalna?...pokaż całą treść
Prowadzę działaność gospodarczą, w pit wykazałem 26 tyś przychodu za ubiegły rok, z czego połowa są to faktury za usługi z firmami, czy obowiązuje mnie kasa fiskalna? wykazałem także stratę. Prowadzę firmę escape room, usługi dla osób fizycznych oraz firm. zwiń
Autor: kluska (18-02-2016 22:37:14)
Temat: makijaż
Czy wykonując dorywczo makjaze okazjonalne muszę mie kase? zaznaczam ze wykonuje z 10 w roku czy działalność tez jest konieczna ? co zrobic gdy Pani młoda...pokaż całą treść
Czy wykonując dorywczo makjaze okazjonalne muszę mie kase? zaznaczam ze wykonuje z 10 w roku czy działalność tez jest konieczna ? co zrobic gdy Pani młoda zapyta o rachunek zwiń
Autor: zack (26-12-2015 23:44:37)
Temat: kasa
do 2 miesiedy mozna nie miec kasy pozniej tak
Autor: tdk (07-10-2015 08:34:44)
Temat: podzwonne
od kiedy kasy w kościele? bo wydaje się że lewiznę trzeba opodatkować i zabronić brzęczenia co godzinę czy na to nie ma prawa?
Autor: danusia (08-08-2015 14:55:05)
Temat: kasa fiskalna
Sprzedaje watę cukrowa , na powietrzu oraz smażę popcorn . Od kiedy obowiązuje mnie kasa fiskalna
Autor: Magda (10-07-2015 10:56:53)
Temat: Sprzedaż na ryneczku a kasa fiskalna?
Od 10 sierpnia chcę otworzyć własną działalność - sprzedaż odzieży używanej z sortu na targowiskach oraz ryneczkach, a także sprzedaż niewielkiej ilości odzieży z końcówek kolekcji...pokaż całą treść
Od 10 sierpnia chcę otworzyć własną działalność - sprzedaż odzieży używanej z sortu na targowiskach oraz ryneczkach, a także sprzedaż niewielkiej ilości odzieży z końcówek kolekcji przez internet. Czy w tym wypadku muszę mieć kasę fiskalną? Przecież na ryneczku jest spory ruch, trzeba mieć oczy do okoła głowy a sprzedawała będę bluzki po 5zł a spodnie po 10zł wiec napewno nie zarobię niewiadomo ile. Proszę o radęzwiń
Autor: halinka (05-06-2015 13:07:05)
Temat: kasa fiskalna na początek działalności
Prowadzę działalnośc od kwietnia 2015 r. Początki pod względem finansowym mam słabe.Od kiedy muszę mieć kasę fiskalną?
Autor: kama (26-02-2015 21:36:44)
Temat: kasa fiskalna
Czy w mobilnym salonie kosmetycznym też obowiazkowo musimy miec kase fiskalna? dziękuje za odpowiedz
Autor: kama (26-02-2015 08:35:50)
Temat: kasa fiskalna
Czy w mobilnym salonie kosmetycznym też obowiazkowo musimy miec kase fiskalna? dziękuje za odpowiedz
Autor: Viola (23-02-2015 08:35:11)
Temat: kasa fiskalna
Witam.Proszę o jasne wyjaśnienie .Mąż prowadzi jednoosobową firmę usług instalacyjnych ,w roku 2014 jego dochód nie przekroczył 14 000.Czy będzie musiał zakupić kasę fiskalną od 1.03.2015.Z...pokaż całą treść
Witam.Proszę o jasne wyjaśnienie .Mąż prowadzi jednoosobową firmę usług instalacyjnych ,w roku 2014 jego dochód nie przekroczył 14 000.Czy będzie musiał zakupić kasę fiskalną od 1.03.2015.Z góry dziękuje zwiń
Autor: Pan Sosenka (15-02-2015 19:11:54)
Temat: kasa fiskalna w usługach stolarskich
Jak wygląda kodowanie usług? W zakładzie kosmetycznym każda usługa ma swoją cenę i łatwo przypisać jej kod. W naszej branży wycenę robi się pod zamówienie. Jak to...pokaż całą treść
Jak wygląda kodowanie usług? W zakładzie kosmetycznym każda usługa ma swoją cenę i łatwo przypisać jej kod. W naszej branży wycenę robi się pod zamówienie. Jak to wygląda w przypadku konieczności wejścia na kasę fiskalną? Za każdym razem nowy kod usługi? Z góry dziękuję za odpowiedź. zwiń
Autor: max (13-02-2015 12:44:52)
Temat: usługi ksero
z tego co się orientuję niestety, ale potrzeba będzie kasa. pozdrawiam
Autor: Sponiewierany (11-02-2015 22:20:50)
Temat: cd.odpowiedź dla KRAJ
Jestem całym sercem za Wami i życzę powodzenia w Anglii jeżeli macie motywację i zapał z całą pewnością Wam się uda .Macie rację tu nie da się...pokaż całą treść
Jestem całym sercem za Wami i życzę powodzenia w Anglii jeżeli macie motywację i zapał z całą pewnością Wam się uda .Macie rację tu nie da się żyć To nic ,ze tam często pada,a ubranie z szafy czuć stęchlizną ,liczy się wolność ta prawdziwa ,a nie deklarowana dla wybranych . Ja mam dość .zwiń
Autor: Sponiewierany (11-02-2015 22:19:23)
Temat: cd.odpowiedź dla KRAJ
Jestem całym sercem za Wami i życzę powodzenia w Anglii jeżeli macie motywację i zapał z całą pewnością Wam się uda .Macie rację tu nie da się...pokaż całą treść
Jestem całym sercem za Wami i życzę powodzenia w Anglii jeżeli macie motywację i zapał z całą pewnością Wam się uda .Macie rację tu nie da się żyć To nic ,ze tam często pada,a ubranie z szafy czuć stęchlizną ,liczy się wolność ta prawdziwa ,a nie deklarowana dla wybranych . Ja mam dość .zwiń
Autor: Anita (09-02-2015 17:09:00)
Temat: Usługi ksero
Czy chcąc prowadzić działalność w zakresie usług ksero należy lokal wyposażyć w kasę fiskalną?
Autor: Anita (09-02-2015 16:59:43)
Temat: Usługi ksero
Czy chcąc prowadzić działalność w zakresie usług ksero należy lokal wyposażyć w kasę fiskalną?
Autor: kraj (04-02-2015 11:49:20)
Temat: POLSKA
Mój mąż zamknął firmę jednoosobową dwa dni temu i znalazł pracę w Angli więc zostawia rodzinę i jedzie za chlebem jak się zadomowi ja zamykam swoją firme...pokaż całą treść
Mój mąż zamknął firmę jednoosobową dwa dni temu i znalazł pracę w Angli więc zostawia rodzinę i jedzie za chlebem jak się zadomowi ja zamykam swoją firme gospodarczą biorę dzieci i zostawiamy ten kraj Polskę bo tu nie da się godnie żyć i jedziemy do Angli zwiń
Autor: Paweł (28-01-2015 10:44:12)
Temat: Kasa Fiskalna
Prowadząc działalność z zakresu handlu np samochodami, kase fiskalna mam obowiązek zakupić zaraz po przekroczeniu 20 tys, czy dopiero w nowym roku podatkowym??
Autor: ewa (27-01-2015 17:35:00)
Temat: jaki podatek
Witam! Proszę o podpowiedź, prowadzę działalność usługi blacharskie na ryczałcie 8,5%. jaki podatek mnie obowiązuje na usługi w kasie fiskalnej nie jestem vatowcem.
Autor: ewa (27-01-2015 17:32:12)
Temat: jaki podatek
Witam! Proszę o podpowiedź, prowadzę działalność usługi blacharskie na ryczałcie 8,5%. jaki podatek mnie obowiązuje na usługi w kasie fiskalnej nie jestem vatowcem.
Autor: kalet (26-01-2015 21:33:18)
Temat: kasa fiskalna
jeżeli dochód mam mniejszy niż 20 tys ale plus rachunki wychodzi większy niż 20 tys. czy obowiązywać będzie mnie kasa...pokaż całą treść
jeżeli dochód mam mniejszy niż 20 tys ale plus rachunki wychodzi większy niż 20 tys. czy obowiązywać będzie mnie kasa zwiń
Autor: justyna (25-01-2015 09:58:52)
Temat: pytanie
chce zalozyc dzialalnos handlowa czy tez będę musiala kupic kase fiskalna
Autor: madzia (22-01-2015 20:53:13)
Temat: kasa fiskalna
Prowadzę jednoosobową działalność kosmetyczną , od listopada 2013r. opodatkowaną kartą podatkową w związku z tym nie mam jak wykazać przychodu . Kasa mnie nie ominie? ;
Autor: lidia (19-01-2015 10:13:57)
Temat: kasa fiskalna
Witam! Proszę o podpowiedź. Rozpoczęłam działalność od początku stycznia 2014 roku - świadczenie usług fotograficznych i wyrób biżuterii, kwota przychodu za zeszły rok to niecałe 13.000,00 (liczba...pokaż całą treść
Witam! Proszę o podpowiedź. Rozpoczęłam działalność od początku stycznia 2014 roku - świadczenie usług fotograficznych i wyrób biżuterii, kwota przychodu za zeszły rok to niecałe 13.000,00 (liczba rachunków wystawionych w zeszłym roku dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gosp. to 17 sztuk co obejmuje również i zaliczki na poczet wykonania przyszłego zlecenia- moje pytanie czy od marca będę musiała mieć kasę fiskalną?zwiń
Autor: Lila (14-01-2015 15:13:30)
Temat: pytanie
Jestem konsultantka Avonu, moje zamówienia od klientek w granicach 200 zł a ja z tego mam 20% czyli 40-50 zl m-nie, czy tez musze miec kasę?
Autor: Lila (14-01-2015 15:07:28)
Temat: pytanie
Jestem konsultantka Avonu, moje zamówienia od klientek w granicach 200 zł a ja z tego mam 20% czyli 40-50 zl m-nie, czy tez musze miec kasę?
Autor: goska (13-01-2015 19:46:40)
Temat: prosba
Sprzedaje nowa odzież na bazarze 2 razy w tyg .. nie przekroczyłam 20 tys czy muszę mieć od marca kase fiskalną?
Autor: Adam (12-01-2015 19:16:39)
Temat: fizjoterapeuci
Jeśli dochód miesięcznie nie przekracza 1660 zł to nie musisz mieć kasy fiskalnej.
Autor: Maja (12-01-2015 16:38:32)
Temat: Fizjoterapeuci
Prowadzę gabinet fizjoterapii, raz w miesiącu wystawiam f-rę dla NFZ, też muszę mieć kasę ?
Autor: Felek (06-01-2015 20:29:46)
Temat: prośba
Mam zakład blacharsko lakierniczy i świadczę usługi tylko dla osób prowadzących działalność gospodarczą (mam kilka komisów i firm transportowych i wystawiam faktury). Czy musze instalować kasę chodź...pokaż całą treść
Mam zakład blacharsko lakierniczy i świadczę usługi tylko dla osób prowadzących działalność gospodarczą (mam kilka komisów i firm transportowych i wystawiam faktury). Czy musze instalować kasę chodź nigdy jej nie użyję?zwiń
Autor: Felek (06-01-2015 18:59:18)
Temat: prośba
Mam zakład blacharsko lakierniczy i świadczę usługi tylko dla osób prowadzących działalność gospodarczą (mam kilka komisów i firm transportowych i wystawiam faktury). Czy musze instalować kasę chodź...pokaż całą treść
Mam zakład blacharsko lakierniczy i świadczę usługi tylko dla osób prowadzących działalność gospodarczą (mam kilka komisów i firm transportowych i wystawiam faktury). Czy musze instalować kasę chodź nigdy jej nie użyję?zwiń
Autor: polak (06-01-2015 00:08:23)
Temat: kasy fiskalne dla lekarzy
Nie udziele juz pomocy lezacemu na chodniku,bo wazniejsza bedzie kasa fiskalna. A jest to usluga. Komus wyplukalo mozg
Autor: aaa (05-01-2015 18:02:33)
Temat: szmal
zamiast wspierać młodych to rzucają kłody pod nogi...nie ma co się dziwić że wszyscy uciekają z tego kraju......zamykam jednoosobową firmę uciekam do Niemiec starszych ludzi pilnować za...pokaż całą treść
zamiast wspierać młodych to rzucają kłody pod nogi...nie ma co się dziwić że wszyscy uciekają z tego kraju......zamykam jednoosobową firmę uciekam do Niemiec starszych ludzi pilnować za godne pieniądze......chory kraj ......masakra...........zwiń
Autor: arnold vatschmeiser (05-01-2015 15:13:01)
Temat: kasy fiskalne
witajcie kochani, co do zmian vatu i obowiązkowych kas fiskalnych to zachęcam do wejścia na mojego bloga poniżej, wydaje mi się że fajnie to przedstawiłem, pozdrawiam http://symfoniaksiegowosci.blogspot.com/2015/01/obowiazkowe-kasy-fiskalne-w-2015.html#more
Autor: biedny robotnik (04-01-2015 14:23:21)
Temat: kasy fiskalne
pracuje w pełnym wymiaże w zakładzie pracy czyi 8 godz. dziennie mój zarobek miesięczny wynosi około 1500,00 zł. i żeby sobie dorobić do tej małejpęsji,mam działalność gospodarczą...pokaż całą treść
pracuje w pełnym wymiaże w zakładzie pracy czyi 8 godz. dziennie mój zarobek miesięczny wynosi około 1500,00 zł. i żeby sobie dorobić do tej małejpęsji,mam działalność gospodarczą po godz. pracy na 1/4 etatu zdrowotne płace w pełnym wymiaże,klientów coraz mniej, i tu odrazu kasy fiskalne montować niewiem po co bardzo chory pomysł dla małych firm czyli bankructwo żegnajcie puste głowy....zwiń
Autor: bronko kulischtka (03-01-2015 11:55:00)
Temat: kasy fiskalne
tak długo, jak nie wyjdziecie na ulice, nie obalicie tej psełdo-postkomunistycznej demokracji, ta najnowsza forma niewolnictwa podatkowego, zostawi was kiedyś w samych gaciach...
Autor: robert (03-01-2015 11:23:42)
Temat: OGRODNIK
z roku na rok coraz mniej klientów mam a ten poroniony pomysł zmusza mnie do zamknięcia jednoosobowej działalności płaciłem wam cholerne darmozjady 1000zł miesięcznie teraz nie tylko...pokaż całą treść
z roku na rok coraz mniej klientów mam a ten poroniony pomysł zmusza mnie do zamknięcia jednoosobowej działalności płaciłem wam cholerne darmozjady 1000zł miesięcznie teraz nie tylko ja zamykam działalność zwiń
Autor: orzech (02-01-2015 00:22:26)
Temat: kasy fiskalne
firmy jedno osobowe nie powinny miec kas to jes chory kraj itak ledwo daja rade a napychaja kieszenie politykom co nic nie robja tylko sie kluca ...pokaż całą treść
firmy jedno osobowe nie powinny miec kas to jes chory kraj itak ledwo daja rade a napychaja kieszenie politykom co nic nie robja tylko sie kluca abiedny i tak dostanie po dupie ibedzie nadal biedny ale przynajmniej ma czyste sumienie nie kradnie jak polityk zwiń
Autor: orzech (02-01-2015 00:18:07)
Temat: kasy fiskalne
firmy jedno osobowe nie powinny miec kas to jes chory kraj...pokaż całą treść
firmy jedno osobowe nie powinny miec kas to jes chory kraj zwiń
Autor: Jan (01-01-2015 18:36:52)
Temat: naprawa rowerów,a kasa fiskalna
Mam 73 lat w sezonie zajmuję się naprawą rowerów przez 5 godzin dziennie.Od wysokiego podatku w formie ubezpieczeni zdrowotnego ratuje mnie,że moja emerytura jest niższa od najniższej...pokaż całą treść
Mam 73 lat w sezonie zajmuję się naprawą rowerów przez 5 godzin dziennie.Od wysokiego podatku w formie ubezpieczeni zdrowotnego ratuje mnie,że moja emerytura jest niższa od najniższej płacy,ale nie mogę zarobić więcej niż połowę najniższej emerytury,co wynosi ok.400 zł na miesiąc Gdybym przekroczył to bulę nawet 70% podatku w formie uz.Takie same ubezpieczenie zdrowotne płacą firmy o dochodach 100 tys zł t/j około 250 zł.Zaznaczam że działalność prowadzę w formie ryczałtu ewidencjonowego i ciekawi mnie co z kasą mój roczny dochód to 3000 tys na miesiączwiń
Autor: Jan (01-01-2015 18:25:18)
Temat: naprawa rowerów,a kasa fiskalna
Mam 73 lat w sezonie zajmuję się naprawą rowerów przez 5 godzin dziennie.Od wysokiego podatku w formie ubezpieczeni zdrowotnego ratuje mnie,że moja emerytura jest niższa od najniższej...pokaż całą treść
Mam 73 lat w sezonie zajmuję się naprawą rowerów przez 5 godzin dziennie.Od wysokiego podatku w formie ubezpieczeni zdrowotnego ratuje mnie,że moja emerytura jest niższa od najniższej płacy,ale nie mogę zarobić więcej niż połowę najniższej emerytury,co wynosi ok.400 zł na miesiąc Gdybym przekroczył to bulę nawet 70% podatku w formie uz.Takie same ubezpieczenie zdrowotne płacą firmy o dochodach 100 tys zł t/j około 250 zł.Zaznaczam że działalność prowadzę w formie ryczałtu ewidencjonowego i ciekawi mnie co z kasą mój roczny dochód to 3000 tys na miesiączwiń
Autor: Robert Ligęza (01-01-2015 10:53:26)
Temat: Kasa fiskalna
Wszystkie jednoosobowe firmy w Polsce nie powinny płacić ŻADNYCH PODATKÓW. To jest jedyna możliwość żeby zatrzymać Polaków w Polsce
Autor: EMIZEN (31-12-2014 09:21:30)
Temat: kasa
tylko być bezrobotnym Nie musi mieć kasy, choć buduje willy i jeżdzi mercedesem.
Autor: redds (29-12-2014 22:40:50)
Temat: o właśnie usłyszałem że utrzymanie dworu Komorowskiego to 180mln wpływy z kas 170
czyli nowi zrzucą sie na dwór Ludwika 14 . no ja pie...ole i takich urzędasów mamy 700 tys ...pokaż całą treść
czyli nowi zrzucą sie na dwór Ludwika 14 . no ja pie...ole i takich urzędasów mamy 700 tys od Pipidówki gdzie trzesie pis z psl po dwór prezydenta zwiń
Autor: nasz (26-12-2014 20:29:12)
Temat: Podatek chodnikowy
Wprowadzić podatek dla pieszych użytkowników chodników i poboczy....Zakupione winiety piesi winni mieć przy sobie i okazywać właściwym organom kontrolującym.Za brak winiety chodnikowej -do pierdla!
Autor: Młody (26-12-2014 17:46:41)
Temat: Kasa Fiskalna
Co za głupie myślenie tych cymbałów z MF jeżeli nawet przedsiębiorca wyrywa tą kartkę i ukrywa dochody to przecież ich do grobu nie zabierze.Jak ma więcej pieniędzy...pokaż całą treść
Co za głupie myślenie tych cymbałów z MF jeżeli nawet przedsiębiorca wyrywa tą kartkę i ukrywa dochody to przecież ich do grobu nie zabierze.Jak ma więcej pieniędzy to kupi dobra materialno-konsumpcyjne.Nowy telewizor lepszy samochód wyda więcej na jedzenie,pojedzie na wycieczkę itp Więc gospodarka wtedy przyśpiesza ,a podatek pośredni (vat) jest odprowadzony do budżetu przy zakupie określonego dobra mterialnego.Ale jak widać wolą upodlić naród polski i jeszcze bardziej pogrążyć w biedzie.Kiedy wreszcie wyjdziemy na ulice i przegonimy te żydowato-jakieś tam kreatury.zwiń
Autor: DARO (26-12-2014 12:14:58)
Temat: KASA
NIECH PRZESTANO KRAŚĆ OD GÓRY TO BĘDZIE DOBRZE...pokaż całą treść
NIECH PRZESTANO KRAŚĆ OD GÓRY TO BĘDZIE DOBRZE zwiń
Autor: Stanisław (16-12-2014 13:03:25)
Temat: Kasy fiskalne
Tak jak czytam to poprostu nóz otwiera sie w kieszeni jak w zeszłym roku starsza pani miała wyprzedaz towaru gdyz ma wnuczke po przeszczepie szpiku kostnego i...pokaż całą treść
Tak jak czytam to poprostu nóz otwiera sie w kieszeni jak w zeszłym roku starsza pani miała wyprzedaz towaru gdyz ma wnuczke po przeszczepie szpiku kostnego i musi sie nia zajac to przyszła policja skarbowa i zapytali czy ma remanent to nie miała ale wszystko miała legalnie to dali jej 170 zł kary w Ostrowie Lubelskim ale mieli komu to smiech na sali ,bo złapali złodzieja strasznego kurwiarze .Od tego momentu staram sie miec polske w dupie gdyz to kraj typowo dla złodziei na miliony a szuka się złodzieja za grosze.Ale te Hu..e obyscie wy kiedy mieli w swej rodzinie kogos tak chorego i wtedy zobaczycie ile i jak ta pani to przeszła.Ja do dzis tego nie moge przebolec,dlatego zyje i wszystko teraz i ten kraj pierdole w łeb.zwiń
Autor: Kowalska Halina (16-12-2014 12:39:10)
Temat: Kasy fiskalne
Ciekawe kto bardziej oszukuje jak pan mecenas za sprawe o alimenty bierze 1000 zł a na kasie pisze porada 300 zł a wy gamonie szukacie pieniędzy u...pokaż całą treść
Ciekawe kto bardziej oszukuje jak pan mecenas za sprawe o alimenty bierze 1000 zł a na kasie pisze porada 300 zł a wy gamonie szukacie pieniędzy u tych handlowców co ledwo koniec z koncem wiaza i w dodatku czarnuchy kradna towar w hurtowniach i w wólce kosowskiej sprzedają tanio gdyz nie musza miec faktur ,zobaczycie juz od marca ile firm polskich zostanie zlikwidowanych oraz fryzjerów którzy nie dosc ze kasa to jeszcze aparat do dezynfekcji sprzetu który kosztuje ponad 5 tyś. zł taki jak mają stomatolodzy to sie znaczy ze fryzjer bedzie grzebieniem dłubał w zębach , kogo na to stac jak polacy wyjechali za granice a ten co mieszka to na chleb nie maja.Moja znajoma płaci 1045 zł ZUS i juz dała wymówienie z lokalu ze likwiduje i wyjezdza za granice i tam bedzie pracowac jako fryzjerka.Tak dotujcie kler na fundusz koscielny bo oni biedi sa czarnuchy jak kontrola skarbówki to nie znaja jezyka lub jak celna to nie ma nikogo,kto bierze w łape i to duzo pieniędzy ze tak ogłasza.Dklaczego w Niemczech ludzie sa zadowoleni i tam nikt nie stara się oszukiwac a w polsce jak chcesz byc uczciwym dostajesz kopa.zwiń
Autor: rychu (13-12-2014 22:51:37)
Temat: kasy
ciekawe jak beda to robic doktorki i adwokaci ile wzrosnie u nich wizyta z obcokrajowcami zgadzam sie dosc niszczenia polskiego handlu moze podpiszemy ciche tajne umowy z...pokaż całą treść
ciekawe jak beda to robic doktorki i adwokaci ile wzrosnie u nich wizyta z obcokrajowcami zgadzam sie dosc niszczenia polskiego handlu moze podpiszemy ciche tajne umowy z naszym rzadem i w koncu ktos pojdzie po rozum do glowy i dadza sobie spokoj od lat udowodnione czym wiecej chca to mniej dostaja oby nie obudzili sie z reka w nocniku pewnego ranka jak powiemy dosc nie robimy na nierobow cwaniakow - pozdrawiam polskich handlowcowzwiń
Autor: Krzysztof (10-12-2014 11:09:54)
Temat: kasy fiskalne
W Ostrowcu Św.jak ma przyjechac celna to czarnych niema.Ciekawe kto im daje cynk.Czyżby sami pracownicy targowicy?
Autor: szukaj (03-12-2014 13:48:16)
Temat: kasy
Jasne , znowu obcokrajowcy będą uprzywilejowani. Nikt ich nie kontroluje na targowiskach i jak im udowodnić , że przekroczyli utarg 20tys /rok. Co innego Polak. Ja też...pokaż całą treść
Jasne , znowu obcokrajowcy będą uprzywilejowani. Nikt ich nie kontroluje na targowiskach i jak im udowodnić , że przekroczyli utarg 20tys /rok. Co innego Polak. Ja też się przemaluję na twarzy na śniadego. http://www.kasy-drukarki.pl/kasa-fiskalna-dla-lekarza.htmlzwiń
Autor: herman (03-12-2014 09:24:24)
Temat: kasa
bułgarzy żółtki i inne brudasy opanowali kawał handlu w calej polsce i nikt nic z go sobie nie robi.Wólce Kosowskiej obracają żółtki miliona dolców,ale są nietykalni,ciekawe...pokaż całą treść
bułgarzy żółtki i inne brudasy opanowali kawał handlu w calej polsce i nikt nic z go sobie nie robi.Wólce Kosowskiej obracają żółtki miliona dolców,ale są nietykalni,ciekawe komu płacązwiń
Autor: koko (01-12-2014 23:16:57)
Temat: kasy fiskalne
Jakie uszczelnienie ? Rychu albo zbycho ściągnął za groszę statek kas fiskalnych z Chin i chce spieniężyć. Musi spłacić kredyt izapłacić haracz lobbystom. I to jest przawdziwy...pokaż całą treść
Jakie uszczelnienie ? Rychu albo zbycho ściągnął za groszę statek kas fiskalnych z Chin i chce spieniężyć. Musi spłacić kredyt izapłacić haracz lobbystom. I to jest przawdziwy powód tej całej maskarady.zwiń
Autor: karol (01-12-2014 22:19:04)
Temat: kasa fiskalna
dręczenie ledwo zipiących drobnych firm, a politycy też powinni mieć kasy tam są miliony nie grosze.
Autor: Marqs (29-11-2014 19:37:25)
Temat: Sprawiedliwość
Bardzo dobrze,że w końcu wszystkim wprowadzą kasy. Ja musiałem dwa lata temu wprowadzić to dlaczego inni mają mieć lepiej. Handluje na placach i targowiskach, gdzie handlujących jest...pokaż całą treść
Bardzo dobrze,że w końcu wszystkim wprowadzą kasy. Ja musiałem dwa lata temu wprowadzić to dlaczego inni mają mieć lepiej. Handluje na placach i targowiskach, gdzie handlujących jest nawet ponad 100 i z tego co widzę to kasy ma 4 może 5 osób. Żenada. Taki warzywniak nie zarabia 1.600 zł miesięcznie ? Pogratulować. Najwyższa pora to uregulować. Głównie dotyczy to stomatologów. Ciekawe tylko jak te przepisy mają się do obcokrajowców ? zwiń
Autor: radek (27-11-2014 18:49:41)
Temat: kasy fiskalne
ludzie co to za chory kraj ledwo wiąże koniec z kąnicem a teraz to najlepiej zniszczyć tych którzy i tak maja najmiej tylko politycy się najedzą z...pokaż całą treść
ludzie co to za chory kraj ledwo wiąże koniec z kąnicem a teraz to najlepiej zniszczyć tych którzy i tak maja najmiej tylko politycy się najedzą z naszego koryta ciągle im malo mówią ze ludzie oszókuja na rachunkach ale o tym jak kradną miliony to cisza a potem za nasze pieniądze wycieczki sobie organizuja powiniśmy wyjść na ulicezwiń
Autor: drobny przedsiębiorca (27-11-2014 08:31:58)
Temat: kasa fiskalna
przecież to jest jakaś masakra,najlepiej zniszczyć zdeptać małych przedsiębiorców którzy tylko chcą przeżyć bo o luksusach nie mają co marzyć,wszyscy mali przedsiębiorcy powoli wylądują na zasiłkach...pokaż całą treść
przecież to jest jakaś masakra,najlepiej zniszczyć zdeptać małych przedsiębiorców którzy tylko chcą przeżyć bo o luksusach nie mają co marzyć,wszyscy mali przedsiębiorcy powoli wylądują na zasiłkach zwiń
Autor: jan (15-11-2014 20:53:29)
Temat: kasa fiskalna
Dlaczego kontroluję się tych co mają kasy a innych ulgowo się traktuje nawet ci bez zezwoleń płacą 200 zł mandat i po sprawie handluje dalej a powinien...pokaż całą treść
Dlaczego kontroluję się tych co mają kasy a innych ulgowo się traktuje nawet ci bez zezwoleń płacą 200 zł mandat i po sprawie handluje dalej a powinien w tym dniu zgłosić się w urzędzie skarbowym z tym towarem i wtedy było sprawiedliwie , a jeśli o tych na ryczałcie do 20000 zł TO URZĘDNICY KONTROLUJĄCY NIECH ZOBACZĄ ILE TOWARU MA DANA OSOBA JAKI PŁACI ZUS LUB KRUS JAKIE SAMOCHODY,DOM,MIESZKANIE, DLA NAS TO URZĘDNICY JAK BY SPRAWDZALI TO PO ŁEBKU ,A MOŻNA TO OBYĆ SIĘ BEZ KASY TYLKO WPROWADZIĆ 300 ZŁ RYCZAŁTU I PAŃSTWO MIAŁO WIĘCEJ.Bo prawdę mówiąc z kasą dla mnie jest lepiej tylko chodzi o SPRAWIEDLIWOŚĆ.zwiń
Autor: Realistka (14-11-2014 20:51:54)
Temat: ZABIJANIE PRZECIĘBIORCZOŚCI
Kiedy w końcu KTOŚ zabierze się za ściąganie podatków tam gdzie oszukują. To co planują z kasami TO JEST ZABIJANIE DROBNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, ludzi chcących UCZCIWIE PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ....pokaż całą treść
Kiedy w końcu KTOŚ zabierze się za ściąganie podatków tam gdzie oszukują. To co planują z kasami TO JEST ZABIJANIE DROBNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, ludzi chcących UCZCIWIE PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ. Dla nich kupno (minimum 1000zł) + inne opłaty) to kosmiczna kwota. LUDZIE TE OSOBY PO PROSTU PÓJDĄ PO ZASIŁKI. I potwierdzę jak moi poprzednicy, że ten kto umie kombinować i tak będzie to robił. zwiń
Autor: Wkur.iony (13-11-2014 14:53:45)
Temat: Ciekawe
Ciekawi mnie kto stoi za sprzedawcami kas fiskalnych, ich ceny są chore, najprostsze badziewie , serwis polegający na pieczątce do książeczki kosztuje 100 zł i więcej. K.rwa...pokaż całą treść
Ciekawi mnie kto stoi za sprzedawcami kas fiskalnych, ich ceny są chore, najprostsze badziewie , serwis polegający na pieczątce do książeczki kosztuje 100 zł i więcej. K.rwa mać też bym chciał za nic zarabiać bo "wadza" nakazuje. Parszywa banda. Jak na dłoni widać kapitalizm kompradorski. Ale już niedługo ich naród rozliczy, wasz wódz już zawczasu spier.olił, widać wiedział co robi. I wcale tu nie chodzi o jakieś oszustwa na kasach tylko o zwyczajne kolejne popier.olone obowiązki które wyciągają moje ciężko zarobione pieniądze z mojej kieszeni by komuś żyło się lepiej.zwiń
Autor: kasdg (12-11-2014 23:13:31)
Temat: kasa fiskalna
I co oni myślą, że ludzie nie będą ich rznac na kasę haha? Wystarczy nabijać co 2-3 paragon i tyle...
Autor: Paweł (11-11-2014 19:28:39)
Temat: OK
Czyli nic nowego, rządy złamasów spod znaku ku..sa są łase każdej nawet najmniejszej kasy. Od dawna mojemu kolesiowi (urzędnikowi państwowemu) powtarzam aby nie był taki pewny jutra....pokaż całą treść
Czyli nic nowego, rządy złamasów spod znaku ku..sa są łase każdej nawet najmniejszej kasy. Od dawna mojemu kolesiowi (urzędnikowi państwowemu) powtarzam aby nie był taki pewny jutra. To że on ma 13-kę, wczasy pod gruszą, premie i może udawać swoją żonę siedząc na urlopach dla ojców... to wyłącznie przywilej urzędasów na których to My prywaciarze zapierd..amy. Ale może czas powiedzieć DOŚĆ, je..ąć ze łba w ten zapyziałe POwskie puste łby i powiedzieć won z kraju. Mam dość tyrania do 20-tej , podczas gdy mój koleś dawno (bo o 15:30) poszedł do domu smyrać starą po nogach. Mam dość zastanawiania się jak, czym i za ile przyciągnąć klienta. Mam dość stresów, zgagi i traktowania mnie jak burżuja bo jestem prywaciuchem. Mam dyplom inżyniera i wcale nie muszę pracować w smarach , jeb..nę to wszystko i to tępe państwo kierowane przez tępych polityków będzie musiało tym razem na mnie pracować. Przestanę dumać co jutro, czy przyjedzie czy będzie zadowolony. Będę miał tak samo wyj...ane jak 90% tępych urzędników Tuska pracujących od 7:30 do 15:30 z przerwami na święta państwowe. To oni bukują wszelkie możliwe pokoje w sezonie , to oni mają czas na wypoczynek i zbijanie bąków. Prywaciarz musi tyrać na bydło,a to z każdej strony dowala swoje podatki , bzdety i coraz to nowe debilne przepisy. Wcale nie muszę pracować na ten bajzel i zamykam firmę. Ustawiam się w pośredniaku i robię na czarno. Miałem sobie kupić nowy kaseton reklamowy a muszę zbierać na jakąś wsiową kasę fiskalną aby jakieś przygłupy ze skarbówki mogły mnie otulić swoją opieką wyciągając jeszcze więcej na kiecki dla starej ryżego albo na jego przeloty samolotami do domu. zwiń
Autor: PIOTR (07-11-2014 18:11:57)
Temat: To nic nie da.
Żeby lekarze zaczęli płacić podatki nie wystarczy zmusić ich do wprowadzenia kas fiskalnych. Mogą mieć kasę fiskalną i dalej rżnąć wariatów i nabijać na kasę co 10...pokaż całą treść
Żeby lekarze zaczęli płacić podatki nie wystarczy zmusić ich do wprowadzenia kas fiskalnych. Mogą mieć kasę fiskalną i dalej rżnąć wariatów i nabijać na kasę co 10 pacjenta (oby co 10-go). Moim zdaniem kasa fiskalna dla lekarza musiałaby sama drukować paragon po zamknięciu drzwi przez pacjenta (fikcja). Moim zdaniem cała gadka o uszczelnianiu systemu to bicie piany. W tym kraju jak ktoś płaci podatki jest uważany za frajera, dopóki nie zmieni się podejście ludzi do tego tematu, ani minister ani jego urzędnicy niczego nie zmienią.zwiń
Autor: zdziwiona (07-11-2014 10:19:27)
Temat: kasy fiskalne
Dziwi mnie naiwność autorów artykułu: po 1 strony w ewidencji są numerowane, a po drugie czy na kasie fiskalnej nie można oszukiwać? A może to celowe działanie...pokaż całą treść
Dziwi mnie naiwność autorów artykułu: po 1 strony w ewidencji są numerowane, a po drugie czy na kasie fiskalnej nie można oszukiwać? A może to celowe działanie prasy, żeby znów wywołać jakąś panikę, jakieś poruszenie... A kasy jak kasy - kto prowadzi biznes wcześniej czy później płaci podatki. Przydrożne prostytutki też powinny zostać płatnikami i ewidencjonować dochody na kasach fiskalnych - może dziura budżetowa by się zmniejszyła... zwiń
Autor: ekspert (05-11-2014 20:32:00)
Temat: kasa fiskalna
A dlaczego nie wprowadzono wcześniej kas dla lekarzy,prawników i mechaników samochodowych- moim zdaniem nie płacą podatków od kwot od osób prywatnych ,którzy nie biorą rachunków. Gdzie następne...pokaż całą treść
A dlaczego nie wprowadzono wcześniej kas dla lekarzy,prawników i mechaników samochodowych- moim zdaniem nie płacą podatków od kwot od osób prywatnych ,którzy nie biorą rachunków. Gdzie następne dochodowe zawody jak: architekt i podobne, tłumacze,handlarze samochodów. Nie należy jednak dyskryminować drobnych usługodawców i należy przywrócić im zwolnienie od liczby kontrachentów i zwiększyć kwotę 20.000zł. ,może to być również celowe zmniejszenie ich przychodów. kasy to dodatkowe koszty i problemy (ulga to nie wszystko). Gdzie jest rozporządzenie i od kiedy muszą być kasy dla obecni zwolnionych. W naszym kraju wszystko robimy na ostatnią chwilę , a powinno być z wyprzedzeniem co najmniej 2 miesięcznym.zwiń
Autor: podatnik (29-10-2014 10:29:18)
Temat: kasa
Nareszcie ruszono grupę zawodowa która ma pieniądze i juz dawno powinna płacic podatki od wszystkich kwot czyli lekarze.nie skubcie drobnego handlowca zajrzyjcie do gabinet ów lekarskich
Autor: po-lak (27-09-2014 19:35:24)
Temat: kasy fiskalne
brawo fiskus!!! dajcie sobie po 3 miliony premii !!!... ...z ...budżetu!
Autor: tuman (27-09-2014 19:32:09)
Temat: kasy fiskalne
Kasy fiskalne są przewidziane w Polsce dla biedoty próbującej się odbić na własny rachunek (bo pracy raczej nie będzie) od dna, ledwo wiążącej koniec z końcem. Bogatych...pokaż całą treść
Kasy fiskalne są przewidziane w Polsce dla biedoty próbującej się odbić na własny rachunek (bo pracy raczej nie będzie) od dna, ledwo wiążącej koniec z końcem. Bogatych one nie obowiązują. Bogaci ustalili prawa przychylne dla siebie nie dla motłochu co nie ma na światło czy gaz o lekach nie wspomnę.zwiń
Autor: rex (27-09-2014 19:26:35)
Temat: Kasa fiskalna dla wszystkich?
Czy politykom przyznającym sobie po 2 miliony rocznie odpraw czy też nagród, premii też przydzielicie kasy fiskalne czy raczej fiskus nic do tego nie ma?
Autor: Mietek (27-09-2014 19:20:20)
Temat: Kasa fiskalna od 2015r.
A jak to będzie z bułgarskim Cyganami, Ormianami, Rosjanami, Ukraińcami handlującymi na "krzywy ryj" na polskich bazarach? Czy ich także będą obowiązywać kasy fiskalne? Kto to wyegzekwuje?...pokaż całą treść
A jak to będzie z bułgarskim Cyganami, Ormianami, Rosjanami, Ukraińcami handlującymi na "krzywy ryj" na polskich bazarach? Czy ich także będą obowiązywać kasy fiskalne? Kto to wyegzekwuje? Jeśli wszyscy to i obcokrajowcy powinni być do tego przymuszeni. Czemu tylko Polacy?zwiń
Autor: janek B (23-09-2014 19:08:36)
Temat: dobijanie kasą
jeszcze brakuje tego żeby nam montowali kamery w lokalach i obserwowali 24h. Paranoja . Zastanawiałem się nad założeniem "dorywczo" małego zakładu usługowego o obrotach około 15 tysięcy...pokaż całą treść
jeszcze brakuje tego żeby nam montowali kamery w lokalach i obserwowali 24h. Paranoja . Zastanawiałem się nad założeniem "dorywczo" małego zakładu usługowego o obrotach około 15 tysięcy a tu widzę szykują mi nóż w plecy i dodatkowe utrudnienia i koszty. Dobra niech i będzie kasa fiskalna ale za to niech Zmniejszą składkę Zus z której praktycznie niema pożytku dla płatka na emeryturze . Aby by zabierali a dać coś od siebie to nie. Co mi po ułatwieniach w założeniu firmy w 1dzień jak utrudniaja jej prowadzenie a czasami sprawiaja ze poprostu staje się to nie opłacalne ? zwiń
Autor: wiadran (05-09-2014 14:36:43)
Temat: kasa
a jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi po jaką cholerę kasa mi? jestem programistą i wykonuję zlecenia dla prywatnego klienta (z Anglii) i czasem kilku firm. nic...pokaż całą treść
a jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi po jaką cholerę kasa mi? jestem programistą i wykonuję zlecenia dla prywatnego klienta (z Anglii) i czasem kilku firm. nic więcej. mam 1go klienta - osobę prywatną, z którym rozliczam się miesięcznie, kasa idzie przelewami, na wszystko są faktury... rozumiem, że jestem podejrzany o "kradzież" z założenia? ale niestety kontrola taka nic nie pomoże. ale przynajmniej uda się mnie "ukarać" bo będę musiał wydać kasę na kasę?zwiń
Autor: kasa (02-09-2014 18:16:16)
Temat: kasa
Kasy dla wszystkich,od zaraz .
Autor: Artur (02-09-2014 18:14:09)
Temat: kasy
Faktycznie żaden Bułgar czy Rumun nie ma kasy, po kilkunastu jada na jednym zezwoleniu.Ale dziwnym trafem omijaja ich kontrole.Wg mnie skarbówka lęka się krzyków i większej roboty,łatwiej...pokaż całą treść
Faktycznie żaden Bułgar czy Rumun nie ma kasy, po kilkunastu jada na jednym zezwoleniu.Ale dziwnym trafem omijaja ich kontrole.Wg mnie skarbówka lęka się krzyków i większej roboty,łatwiej Polaka ujebać.zwiń
Autor: joanna (02-09-2014 07:59:19)
Temat: handel na dziko
też mam kase fiskalną handluje głównie na festynach koncertach i wkurza mnie że obok mnie staje taki co wogóle nie ma działalnosci nie mowiąc juz o kasie...pokaż całą treść
też mam kase fiskalną handluje głównie na festynach koncertach i wkurza mnie że obok mnie staje taki co wogóle nie ma działalnosci nie mowiąc juz o kasie fiskalnej, i do tego jeszcze dyktuje mi ceny ,co po ile mam sprzedawać!!!!!A takich jest pełno!zwiń
Autor: tomasz (01-09-2014 23:21:26)
Temat: rynek
To prawda.Rynki są już na wymarciu.Często chodzę przez rynek i widać że Ci sprzedawcy zarabiają grosze handlując majtkami czy też innymi rzeczami.Sporo zarabiają cudzoziemcy.Skąd to wiem? słucham...pokaż całą treść
To prawda.Rynki są już na wymarciu.Często chodzę przez rynek i widać że Ci sprzedawcy zarabiają grosze handlując majtkami czy też innymi rzeczami.Sporo zarabiają cudzoziemcy.Skąd to wiem? słucham co ludzie mówią.Rosjanie,Turcy,Rumuni handlują w naszym krają czym chcą a fiskus nic im nie robi.Myślę że kontrolując cudzoziemców znalazła by się spora kasa do budźetu Państwa.Warto o tym pomyśleć.Pozdrawiam serdeczniezwiń
Autor: ania (25-08-2014 19:12:40)
Temat: kasy
handluje na rynku miejskim majtkami,od 2 lat mam kase fiskalna jako jedna z nielicznych i jednoczesnie co tygodniowe kontrole skarbowe,,pytam czy to kara za to ,ze ja...pokaż całą treść
handluje na rynku miejskim majtkami,od 2 lat mam kase fiskalna jako jedna z nielicznych i jednoczesnie co tygodniowe kontrole skarbowe,,pytam czy to kara za to ,ze ja mam a ci co nie mają śmieją się nam w oczyzwiń
Autor: baZar (25-08-2014 08:19:18)
Temat: do UKSu
może tak za brudasów byście się wzięli , co handlują bez żadnego zezwolenia i limitów fiskalnych a nie Polaków tylko za byle paragon gnębicie !!!
Autor: ja (24-08-2014 19:22:37)
Temat: kasy dla wszystkich?
chcę się dowiedzieć co z kasami fiskalnymi na bazarach, czy nadal na każdym targowisku pozostanie znikoma liczba kas fiskalnych gnębionych ludzi przez urzędników czy tez i na...pokaż całą treść
chcę się dowiedzieć co z kasami fiskalnymi na bazarach, czy nadal na każdym targowisku pozostanie znikoma liczba kas fiskalnych gnębionych ludzi przez urzędników czy tez i na bazarze kasa fiskalna będzie dla wszystkich, szczególnie dla tych co jadą na nienormalnym limicie 20 tyś. do tej pory?????zwiń
Autor: Damian (18-08-2014 09:57:36)
Temat: Dietetyk
Czy dietetycy też muszą w takim razie mieć kasę fiskalną ?
Autor: nero (14-08-2014 08:35:46)
Temat: kasy dla
a gdzie kasy dla polityków prowadzą biura biorą na to kasę darmowe wyjazdy po świecie za nasze pieniądze przeloty hotele tam jest POLSKA ...pokaż całą treść
a gdzie kasy dla polityków prowadzą biura biorą na to kasę darmowe wyjazdy po świecie za nasze pieniądze przeloty hotele tam jest POLSKA okradana przez wszystkie partie tam szukać oszczędności a nie dobijać roboli ZUS następny największy złodziej zobaczcie ile zarabiają prezesi z naszych składek marmury za czyje pobudowali wyjazdy wszystkich pracowników na wczasy dofinansowanie z naszych składek Tak panie Szczurek szukacie oszczędności ale nie tam gdzie trzeba zacznijcie od siebie bo tam rozkradacie najwięcej w majestacie prawa zwiń
Autor: jarek (04-08-2014 06:13:24)
Temat: rownosc
Trzeba te kasy wprowadzic dla wszystkich dla sedziow i prokuratorow takrze i kosciol tam gdzie ida jawieksze pieniadze i lapowki
Autor: Dora (01-08-2014 22:51:50)
Temat: Najem
A jak wynajmę prywatne mieszkanie które ma sześciu właścicieli
Autor: jan (01-08-2014 21:43:25)
Temat: Kasy fiskalne
Nadal nie widzę kas fiskalnych u mecenasów, notariuszy, u dentysty. Czyli jedna polska a dwa prawa, mafia musi mieć lepiej!
Autor: autor2 (01-08-2014 16:06:09)
Temat: biura rachunkowe ....
biura rachunkowe tylko w zakresie w jakim świadczą usługi na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej
Autor: Alibaba (01-08-2014 14:20:11)
Temat: Kościół
A kiedy księża będą mieli zainstalowana kasę fiskalna , tam dopiero jest biznes za ratowanie duszyczek .Pozdrawiam...pokaż całą treść
A kiedy księża będą mieli zainstalowana kasę fiskalna , tam dopiero jest biznes za ratowanie duszyczek .Pozdrawiam zwiń
Autor: autor (01-08-2014 11:56:42)
Temat: w sprawie komentarzy
Szanowni Państwo - kwestie konkretnych zawodów i profesjii, jakie zgodnie z projektem mają byc objęte obowiązkiem ewidencjonowania na kasie fiskalnej - zawiera tabela w tekście. Pozostałe profesje...pokaż całą treść
Szanowni Państwo - kwestie konkretnych zawodów i profesjii, jakie zgodnie z projektem mają byc objęte obowiązkiem ewidencjonowania na kasie fiskalnej - zawiera tabela w tekście. Pozostałe profesje - regulowane są na tych samych zasadach co obecnie. zwiń
Autor: Kasia (01-08-2014 11:52:53)
Temat: kasa fiskalna
Czy biura rachunkowe będą musiały mieć kasę fiskalną ?
Autor: psycholog (01-08-2014 10:44:58)
Temat: zwolnienie dla psychologa?
czy zwolnienie obejmie nadal psychologów, czy też będą musieli mieć kasę tak jak lekarze i stomatolodzy?
Autor: zuzia1313 (01-08-2014 10:17:07)
Temat: kasa fiskalna
a rękodzieło??...pokaż całą treść
a rękodzieło?? zwiń
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj swój komentarz